WRX STi винаги е бил автомобил със собствен характер, който обаче никога не е изглеждал прекалено разчупено. Японският модел винаги е следвал една и съща успешна формула – тази на двойното задвижване. Затова и никой не се изненада, когато новото издание на спортното Subaru дебютира с познатата стратегия на задвижването: централен диференциал, блокаж Quaife отпред, Torsen диференциал отзад и векторно разпределение на тягата на двете оси. Всичко това, комбинирано с 2,5-литров боксер с турбо (300 к.с. и 407 Нм) и 6-степенна ръчна трансмисия, осигурява максимална скорост 255 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,2 сек. Всичко това ви звучи познато? Да, защото новият модел върви по стъпките на предшественика си и не се различава сериозно от него – макар че е седан. Дори разходът в цикъла EU-Mix се е променил само след десетичната запетая. Въпреки това WRX STi е много повече от фейслифт. Една от съществените промени е в цените, които са намалени с около 15 000 лева (изчислено спрямо данните за Германия) и стартират от около 80 000 лв. – колкото горе-долу струва и S3 седан. Но докато Audi-то е свръхвисокотехнологично до последния детайл, Subaru се лишава от някои ултрамодерни технически решения – което го прави толкова чаровно. ИзводSTi носи истинско рали усещане – както винаги. Значително по-ниската цена прави автомобила много атрактивен. Японците са направили сериозен напредък по отношение на поведението на асфалт. Жалко е само, че върховият 2-литров боксер няма да дойде в Европа.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!